8. 6. 2012

Love Provence

Aj Vy mávate niekedy také chvíľky, keď sa chcete nahodiť v štýle krásnych spomienok napríklad na minulé leto? Ja takú chvíľku mám práve teraz. Do hlavy sa mi vkradli krásne spomienky na dovolenku v Provensálsku a priam vo vzduchu môžem cítiť tú nezameniteľnú vôňu levandule, byliniek a mora.
Love Provence

Preto som sa rozhodla dnešný outfit vytvoriť vo francúzskom štýle. Hlavne mi dajte vedieť v komentároch, ako sa Vám páči :)

Šaty Zac Posen sú krásnej bledolevanduľovej farby, ktoré sa skvele hodia na romantické popoludnie, či večer.
Zac Posen, šaty

K nim som zvolila nádherné sandálky značky Givenchy.
Givenchy sandálky

Krémová kabelka, ktorá sa nápadne podobá prešívaním aj retiazkou na chanelovskú klasiku sa skvele hodí k topánkam a tento odtieň výborne dopĺňa fialkové šaty.
Kabelka Asos

Keďže celkový výzor je veľmi jednoduchý a línie sú čisté, v tom istom duchu som vyberala aj bižutériu, ktorá mi ihneď pripomenula svojími farbami provensálske polia.
Náušnice

Voňavou bodkou za celkovým výzorom je toaletná voda Pivoine Délicate, ktorá obsahuje výťažky z rozkvitnutých kvetín slnkom zaliateho južného Francúzska.
Toaletná voda Pivoine Délicate

XOXO,

               
         Tina

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za Vaše názory a pripomienky. Rada si ich prečítam v komentároch!

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...